STORT LOPPEMARKED PÅ FROGNERHJEMMET

5.-6. september 2020

Det store loppemarkedet som Frogner menighet hadde planlagt på Frognerhjemmet lørdag 18. og søndag 19. april, måtte som kjent utsettes på grunn av korona-situasjonen. Nå er det bestemt nye datoer for loppemarkedet: lørdag 5. september kl. 10-16 og søndag 6. september kl. 13-16. Gjenstandene som selges, er inventar og utstyr fra Frognerhjemmet. Mye er allerede solgt unna, og noe er overført til andre deler av menighetens virksomheter. Men det er mye spennende igjen, som blir tilgjengelig på loppemarkedet, så som møbler, kjøkkenutstyr, glass, pyntegjenstander, bilder, bøker, nye håndklær og nytt sengetøy foruten en del kuriosa. Loppemarkedet gjennomføres i et samarbeid mellom menigheten og foreldrene i menighetens barnehage på Schafteløkken. Inntektene vil bli delt likt mellom menigheten og barnehagen. Begge dager vil det bli servert kaffe og kaker under loppemarkedet.